Småsaker som kan göra mycket ♥

Publicerat 2015-05-08 kl. 12:20:00 av Isabel Håkansson
♥  Säga hej till någon som sitter ensam. Man ser en person som sitter ensam, vad gör dem allra flesta? Går förbi. Men vet ni? Något så litet som ett "hej", kan göra en människas dag 100x bättre. Det krävs ingenting av dig, och det kan göra sååå mycket. So... do it. 
 
♥ Skicka iväg en snäll/fin/uppmuntrande kommentar. Har någon lagt upp en fin ego-pic på instagram? SCROLLA INTE BARA FÖRBI. Ta en minut, kommentera nåt snällt och gilla bilden. Det tar 1 minut av din dyrbara tid och den minuten gör en annan människa väldigt, väldigt glad. Sååå värt det!
 
♥ Är du på en hopptävling, gratta och uppmuntra ryttarna. Jag kom ihåg när jag var på en p&j en gång, och en tjej kom fram till mig och sa "men fysjutton vilken snygg häst du har!" och jag blev överlycklig! Det är så ofta man sitter på läktaren och klappar händerna och berömmer tävlande ekipage på håll, förtusan - gå fram efter deras tävlingsrunda och säg att det såg superbra ut och gratta för en grym runda! 
 
♥ Skicka iväg ett fint sms. Ett uppmuntrande sms en måndagsmorgon ifrån mamma, pappa, syrran eller nån kompis - JATACK. Enough said. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia

Sant!

2015-05-09 @ 09:40:48
URL: http://emiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback