Skolavslutningsoutfit √

Publicerat 2015-05-08 kl. 16:39:00 av Isabel Håkansson
Okej, 4 veckor kvar till skolavslutning och igår beställde jag hem en klänning och ettpar skor som jag hoppas, hoppas, hoppas ska passa och vara lika snygga i verkligheten som på bild. Jag valde en rätt slapp, aprikosfärgad klänning som inte alls sticker ut ur mängden eller är märkvärdig. Men det är precis vad jag vill ha, en simpel klänning som man kan bära upp med lite smycken och ettpar snygga klackar, lockat hår och smink. Jag gillar verkligen inte när det blir "too much" och det är jag säker på att det inte blir med den här klänningen. 
 
Jag tänker inte gå ut med hur varken klänningen eller skorna ser ut förrän jag fått hem det & har provat båda två. Förhoppningsvis ser det bra ut och passar mig som handen i handsken, annars blir det tillbakaskick på direkten..
 
En sneakpeak ↓
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback