Saturdaymorning.. ♥ //dagens planer.

Publicerat 2015-05-23 kl. 10:38:20 av Isabel Håkansson
Godmorgon bloggers! Hur mår ni idag? Jag mår bra men är väldigt trött trots att jag la mig i en bra tid igårkväll. Tur att jag har ettpar timmar kvar att ligga hemma och dra mig i sängen innan jag ska till stallet då.. hihi. Snobben gick jättebra att longera igår, trampade på bra men var lite kort i steget pågrund av att det blåste och regnade. Han är så himla känslig för väder, min lilla ponny. Men som sagt, det gick bra! Idag ska han ridas ut i skogen och få lyfta på fötterna över stockar och sten litegrann tänkte jag. 
 
↓ Dagens planer ↓
 
♥ Rida ut Snobben i skogen. 
♥ Beta hästarna i 15 minuter efter ridningen. 
♥ Smörja sadel och träns. 
♥ Duscha och fixa mig litegrann.
♥ Eventuellt ut med kompisar. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia Jansson

Det låter ju som en perfekt lördag, det är okej att vara trött! :)

2015-05-23 @ 14:30:20
URL: http://eryttaren.horseworld.se/
Postat av: Emilia

Gud vad fin du är tjejen!

2015-05-24 @ 13:27:36
URL: http://emiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback