Och så var onsdan över..

Publicerat 2015-05-06 kl. 22:27:00 av Isabel Håkansson
Hej på er! Nu sitter jag i köket nyduschad & fräsch efter att ha ångat ansiktet, haft hårinpackning, haft på en facemask och smörjt in hela kroppen med bodybutter. Jag älskar känslan av att känna sig fräsch, det är bland dem bästa känslorna som finns. Som häst och stalltjej så får man (iallafall jag) väldigt dålig hy och det gäller att ta hand om sig själv mycket och ofta. Så det är vad min kväll bestått av. I eftermiddags hade jag, pappa och syrran en jättemysig tripp till västerås och bilder på vad jag köpte kommer i ett inlägg senare i veckan. Nu - strukturera upp restan av veckan med hjälp av min kalender. PUSS
Det är skönt med hästledigt, men nu vill jag till stallet och pussa godnatt på mina favvo-mular ♥ Imorgon så!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback