Nytt pannband till Snobben..

Publicerat 2015-05-07 kl. 15:55:00 av Isabel Håkansson
 
Snobben hade ett pannband som liknade det på bilden över, dock var det med äkta swarowski-stenar runt i guld... Men som sagt, det liknar mitt gamla pannband. Det kommer ifrån hööks och kostar cirkus 200:- vilket är väldigt billigt. Men ärligt, jag vågar inte köpa nånting dyrt till Snobben hädanefter vilket känns helt sjukt att det ska behöva vara så. Men ett nytt pannband i samma prisklass som mitt förra... aldrig igen. Jag hann använda det i 2 månader totalt, innan det blev snott, tack för det. Or nah. 
 
HÄR hittar ni pannbandet på bilden ovan. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Amanda & ridtravaren Lilleman

Synd att folk inte kan skilja på ditt och mitt!

2015-05-07 @ 20:54:34
URL: http://bagheeraomalley.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback