När man inte får till bra selfies...

Publicerat 2015-05-27 kl. 16:05:47 av Isabel Håkansson
... så slutar det sådär. 
 
Jag har haft världens ful-dag idag, likt varje annan skoldag. Haha. Men, mina vänner - det är inte enkelt när man vaknar 20 minuter innan skolan börjar... tur skolan är ett ställe man ska plugga på och inget annat då! Anyhow, skolan gick idag bra iallafall och det är SÅ SKÖNT att allt skolarbete trappas ner succesivt nu. Nästa vecka så är vår sista "plugg-vecka" och sedan är vi inne på avslutningsveckan som kommer bestå av lek och att ta vara på sista tiden ihop, princip. Det är så blandade känslor, går inte att sätta fingret på om jag är glad eller ledsen över sommarlov och att sluta grundskolan..
 
Resterande av den här eftermiddan och kvällen iallafall så ska jag lastträna Snobben och även träna mig själv. Jag ska börja göra lite övningar hemma varannan dag och fortsätta gå ut på pw's några dagar i veckan så som jag gjort nu ett tag. Jag älskar att träna, när jag väl bytt om och tagit mig ut det vill säga. För det är trots allt den allra svåraste delen - just att sätta på sig träningskläder och snöra på dem där förbannade springskorna och ta sig ut.. Men tänker man efter så är det inte svårare eller jobbigare än vad det faktiskt låter. Det gäller bara att ta tag i träningen, ta tag i sig själv och omvandla ord till verklig handling. Simple as that. 
 
Nope... slut på datortiden för ett par timmar framåt. Stallet ska göras och ponnysarna tränas på ett eller annat sätt, kameran är nerpackad. Vi hörs senare, puss. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback