Mysiga söndag ♥

Publicerat 2015-05-10 kl. 23:07:59 av Isabel Håkansson
Jag skrev ihop ett långt inlägg om hur min kväll har varit och litegrann om morgondagen, MEN det försvann. Nu har klockan hunnit bli så mycket som 11 på kvällen och jag måste få mina sömntimmar för att kunna prestera så bra som möjligt på SO-nationella imorgonbitti. Jag har iallafall haft en jättemysig dag i Stockholm ihop med mamma, ätit god mat och avslutat kvällen med att ta hand om mig själv litegrann. Målat naglarna, haft facemask, hårinpackning och hela den biten. 
 
Imorgon är det måndag & en ny vecka ännu en gång. Waah, veckorna verkligen rinner iväg nu och snart är det dags att ta förväl av den fina skolan jag går på nu, och säga hejdå till alla underbara människor som fått mig orka kämpa under dessa 3 år på högstadiet, och som gjort varje skoldag värda att minnas. Svammel, svammel. Tankarna flyter iväg lååångt så fort jag tänker på sommarlov och övergången från högstadiet till gymnasiet.. Tror det är dags för ett renodlat gymnasie-inlägg.. men det får bli imorgon. Godnatt bloggers, sov gott ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback