Morgon träning!

Publicerat 2015-05-10 kl. 09:45:07 av Isabel Håkansson
Godmorgon! Jag var uppe klockan 07:30 imorse och nu är jag redo att åka till stallet för att morgonträna Snobben litegrann! Eller träna och träna... Han ska longeras ett pass med systemet i alla gångarter. Anledningen till varför jag åker till stallet så tidigt är för att mamma, jag och Pernilla ska till Stockholm senare idag & då vill jag ha stallet avklarat innan dess så jag har en ledig kväll när vi kommer hem. So... stallet next! 
 
Igår red jag och syrran en jättemysig uteritt på hästarna och Snobben var jättesnäll! Han gjorde inte en fluga förnär utan lunkade bara på i sin egna lilla takt, njöt av stunden och frustade mycket. Min älskling ♥ Nyttigt att få komma ut i skogen och få lyfta på fötterna över stock och sten ibland. 
 2 bilder från igår ↑ 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback