Lite inspo en fredagsmorgon!

Publicerat 2015-05-08 kl. 07:42:00 av Isabel Håkansson
Bilder ifrån tumblr, collage gjort av mig. 
 
Goodmorning ♥ Veckorna springer iväg nu, nyss var det måndag & nu är det fredag.. galet. Jag skulle vilja pausa litegranna och få njuta litegrann av livet jag lever idag, just nu. Jag mår himla bra och är omgiven av människor som endast bidrar med en massa positiv och braig energi. Jag är trygg i mig själv, vi närmar oss sommar, Snobben går bra.. somsagt, jag vill pausa livet NU och på så sätt kunna njuta extra utav det. 
 
Hur som helst, fredag innebär en lång skoldag. Jobbigt, men efter att skolan slutat så är det helg vilket för mig innebär hoppning med Snobben och en massa roligt med kompisar. Jag tänkte även börja ta tag i min träning nu i helgen, gå ut på nån pw och göra lite övningar hemma till att börja med. Min kondition behövs i ridningen, och just nu är min kondition under all kritik. Haha. Så, träningen ska jag igång med nu! 
 
Min absolut främsta funderingen den här morgonen är om jag ska ha på mig ballerinaskor idag eller inte... hm. Det kanske är lite för tidigt ännu? Men ändå, maj? Det är ju typ... sommar? Får se vad jag kommer fram till ;) Ha en kick-ass dag nu allihopa så hörs vi i inlägg senare. Puss.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback