Klockan 19:30 en söndagskväll..

Publicerat 2015-05-31 kl. 21:34:44 av Isabel Håkansson
Runt 19:30 så traskade jag och syrran ner till Coop som ligger nära där vi bor för att köpa lite olika glassar samt glass-strutar och strössel som vi kunde bjuda mamma på eftersom det är morsdag. Det var så himla fint väder och jag hade kunnat vara ute och gå i timmar så som jag kände just där och då. Sala är så himla fint den här årstiden med alla gröna träd och blommiga buskar, alla parker med vatten som glittrar pågrund av solen som strålar emot.... sommar ♥♥
 
Det var jättegott med lite glass och nu ska jag efter att ha tagit en dusch och fräschat till mig lite inför skola imorgon, plocka och fixa litegrann på mitt rum. Imorgon ska jag och syrran träffa pappa över en middag och sen kommer mormor & morfar på kvällen, som jag saknat dem allihopa! Både pappa, mormor och morfar. Snobben blir riden av Sannah och ÅH, vad jag längtar efter morgondagen. Inte ofta jag skriver så om en måndag...? Men nån gång måste ju vara den första, hehe. Ha en bra fortsatt kväll, puss.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback