Home from school.

Publicerat 2015-05-20 kl. 14:24:00 av Isabel Håkansson
Hem från skolan - äta snabbt - mocka - ta in Snobben - borsta, lasta, åka - p&j - hem - borsta Snobben - sova. GAH. Så himla bråttom har jag nu, eller.. egentligen inte. Men jag vill ha tid på mig att fixa, för jag vet hur kräsen och noggrann jag är ;) Snobben ska borstas och bli fin och sen ska vi börja lasta på tidigt så att vi har tid på oss. Det ska bli jätteroligt att få hoppa lite idag faktiskt, det var ju nån vecka sen nu! Hoppas Snobben är på hugget & lika taggad som jag. 
 
Jag och mamma åker iväg själva idag, vilket känns jätteskönt. Bara jag, mamma och Snobben. Jag går banan medan mamma skrittar Snobben och så börjar jag rida fram medan mamma går och anmäler mig - perfekt! Idag satsar jag på att få till två bra och fina rundor. Om det blir nåt stopp, att Snobben skulle råka riva gör ingenting för mig idag. Jag går in för att ha kul, få rutin och en bra känsla. Det kör vi på! Vi hörs ikväll. 
Ni är så himla bra, var & en utav er. Ha en jättefin onsdagseftermiddag och kväll! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Alma

Kan inte din mamma filma?:) lycka till!

2015-05-20 @ 16:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback