Gråsprucken himmel & en full eftermiddag och kväll.

Publicerat 2015-05-19 kl. 15:10:17 av Isabel Håkansson
Hej på er, goingar! ♥ Jag kom precis innanför dörren efter att ha gått klart en skoldag. Min inställning till skolan idag har varit sämre än sämst. Suckade mig igenom alla lektioner princip och tjatade till mig att klassen skulle få sluta lite tidigare. Aja... jag får väl skylla på att jag är skoltrött. Imorgon är det en ny skoldag & då tar vi nya tag. Hihi. Anyhow, när jag skulle gå hem ifrån skolan iallafall så kom regnet. Såklart. Man blir verkligen jättetaggad på att hoppa på moppen, köra ut till stallet, promenera hästarna och köra hem. Hm, or nah. 
 
Jag har lite tidspress på mig idag actually. Jag tänkte fixa transporten och börja packa lite smått redan idag, så att det inte blir lika stressigt imorgon när vi ska iväg och hoppa. Sedan ska som sagt Snobben och Philip promeneras och borstas båda två. Ikväll klockan 20.00 så har syrran livestream på sin youtube-kanal och jag ska vara hemma och på plats då för att hjälpa henne med dem tekniska delarna ;) Så jag har en liten tidspressad eftermiddag att se fram emot, kort sagt. 
 
Vad gör ni idag? Regnar det där ni bor? Hur ska ni rida era fina hästar idag? Tell me. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Wilma Moqvist

Vilken fin blogg du har!
Kolla gärna in vår. Vi heter Wilma och Moa och rider som beridare på Stall Assla där vi har varsin medryttarponny att rida på när vi har tid och rider även lektion en gång i veckan.
Dessutom har det idag kommit ut ett tyvärr sant inlägg om ridsportens olika förutsättningar beroende på ja, allt helt enkelt! Läs och njut!

2015-05-19 @ 20:11:14
URL: http://nouw.com/stallasslaryttarna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback