Goodmorning friday!

Publicerat 2015-05-15 kl. 10:17:00 av Isabel Håkansson
Godmorgon! Är ni lika trötta som mig idag? Hoppas INTE det ;) Fredag it is och det betyder för mig - kompishäng, åka till pappa och att hästarna äntligen ska verkas och skos om. Klockan halv 2 ska jag möta upp två kompisar, vi ska köpa med oss jordgubbar och annat gott för att sen gå ner till ett bad som ligger en bit ifrån, sätta oss på en brygga där och snacka en massa. Det var alltför längesen och det behövs just nu, eller rättare sagt det behövs alltid. Haha. 
 
Fram tills dess så ska jag bädda sängen, äta frukost och sminka mig litegrann. Vädret är sisådär, lite blåsigt och himlen är gråsprucken. Men vi får se till att göra det bästa av den här dan iallafall! Jag är så taggad på allt, sommaren är på ingång (trots att det är svårt att föreställa sig med blåsvädret utanför), Snobben går från klarhet till klarhet och skoljobbet trappas ner mer och mer för varje dag som går. Livet.. jag älskar dig. 
 
Nu - göra något varmt att dricka och sen sätta igång med vad jag ska göra. Puss
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback