Ett sent godmorgon!

Publicerat 2015-05-26 kl. 12:44:06 av Isabel Håkansson
Min morgon startar med en kvarg och frysta hallon nergosad i sängen, skönt om nåt.
 
Godmorgon! Nu sitter säker 75% av er i skolbänken och sliter med nån skoluppgift, men inte jag.. hehe. Jag och resten av eleverna på skolan där vi går är nämligen lediga idag (vi var det igår också). Så himla skönt! Det om nåt kallar jag en bra start på en ny vecka, eller vad säger ni? ;) Istället har jag spenderat ett dygn i Stockholm ihop med pappa. Jag har saknat honom sååå mycket. Att bo långt ifrån sin pappa är jobbigt ska ni veta.. jag borde vara van eftersom vi trots allt bott långt ifrån varann i hela mitt liv - men icke. Min pappa är den bästa som finns i mina ögon, han & mamma ♥
 
Idag åker jag hem igen iallafall och ska direkt när jag kommit hem ut till stallet. Snobben ska få vila idag för första gången på över 1 vecka, och Philip ska tömköras. Sedan ska all utrustning smörjas och putsas på med våra nya lädertvålar som jag köpte igår. Jag har varit (som med precis allt annat) väldigt slarvig med läderutrustningen i stallet dem senaste veckorna, så idag ska tränsen plockas isär och smörjas ifrån grunden, sadlarna putsas och stiglädren fettas in. Skitig utrustning, nej tack!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack för dom orden Isabel jag håller med dig om att det är jobbigt trots att det bara är 12 mil så känns det ibland. Och du och Pernilla är mina små prinsessor med..

2015-05-26 @ 22:44:20
URL: http://www.flyttkartonger.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback