Ett paket ifrån Nelly.com // kluven.

Publicerat 2015-05-14 kl. 20:33:39 av Isabel Håkansson
Mina skor ifrån Nelly.com.
 
Idag kom paketet ifrån Nelly, som innehöll mina avslutningsskor & avslutningsklänning. Klänningen - HMM. Alltså, den är jättefin och skön att bära. Klämmer inte åt nånstans och är inte sådär obekvämt tight, utan slapp och chill liksom. Men min fråga blir då istället: är den FÖR enkel? Jag menar, jag slutar ändå 9:an, högstadiet. Jag vill bära nånting speciellt som jag kommer att komma ihåg senare. Men som sagt, fin var den verkligen. 
 
Skorna, daaaamn. Dem var och är så himla snygga! Meeeen, så kommer vi till nästa problem. Dem är skyhöga, och jag kan verkligen inte gå i dem?! Jag är så himla rädd att jag kommer ramla om jag skulle gå med dem utomhus, och det skulle inte vara så bra... hehe. Och som grädden på moset så kommer jag att vara längre än alla i hela 9:an, typ. Nej hörni, jag är jättekluven. Nån dag framöver får jag locka håret och fixa mig så som jag skulle se ut på avslutningen och lägga upp här så att ni får se och tycka till. Det behövs! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åhh, SKORNA!!!
du, det är bara att gå i dom. Gå och gå och gå tills du får skavsår och sen ännu mer. Rock them shoes hjärtat, du kommer va fiinast <333

2015-05-14 @ 21:29:44
URL: http://hippiesarna.blogg.se/
Postat av: Maja

Jävligt snygga skor dock ;) Personligen tycker jag att enkelhet är fint och är otroligt tacksam att jag inte la 500+ på en klänning jag endast hade på skolavslutningen. Tog istället en lite billigare, otroligt bekväm som jag även kunde ha vid lite finare vardagstillfällen!
För det mesta lägger folk 800-1000 spänn på en klänning de bär 2 gånger under sommaren typ sedan nästa år har man tröttnat på den typ...

2015-05-14 @ 21:53:27
URL: http://nouw.com/riddagboken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback