Ett nytt manikyr-set!

Publicerat 2015-05-31 kl. 14:00:00 av Isabel Håkansson
Igår fick jag ett litet manikyr-set av min syster efter att hon varit i västerås. Jag håller på med mina naglar jätteofta och jag tål inte frasiga, oklippta & olackade naglar. Den stora ovala "maskinen" har en inbyggd fläkt som gör att nagellacket torkar fortare, vilket passar mig helt perfekt! Har väldigt dåligt tålamomod och råkar alltid få fula hack pågrund av att jag helt enkelt inte orkar sitta och vänta på att nagellacket ska torka. 
 
Filarna ska man fästa på pennan och så filar dem ner naglarna snabbt och enkelt. Dem olika filarna uppfyller olika funktioner och har olika form och är allihopa olika sträva. Det ska bli jättekul att testa setet! Tack systeris ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback