Ett longeringspass i regn.

Publicerat 2015-05-04 kl. 23:00:34 av Isabel Håkansson
Dagens pass för Snobben blev inte alls som planerat, dels för att det regnade och dels för att jag hade lite tidspress och då inte ville rida. När jag ska rida så behöver jag TID på mig, jag blir så himla stressad annars vilket smittar av sig på Snobben & allt slutar med att det blir pannkaka. Så, idag blev det ett longeringspass för herrn. Han skötte sig bra tycker jag, slappnade av och fick variera formen litegrann tackvare longeringssystemet som jag använde mig av idag. Glad och avslappnad Snobben! 
 
Klockan 6 så kom en kompis ner till stallet och red Pepsi för mig. Det gick jättebra tycker jag och skönt för Pepsi att få ridas en sväng. Han är så mysig, jag ska försöka komma ut med honom nån mer gång under veckan så att han får röra på sig litegrann ♥ Philip gick även han ett pass i paddocken, dagens fokus låg på att få honom att gå i skritt princip, haha. Idag hade han ett humör som hette duga, tvärnitade och vägrade gå x-antal gånger... shettisar...
Pepsi ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Felicia Ericsson

haha ponnytjurigheten är ju för underbar ;)

2015-05-05 @ 15:55:06
URL: http://feliciaericsson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback