En sån dag, helt enkelt.

Publicerat 2015-05-05 kl. 16:19:29 av Isabel Håkansson
Idag var en sån dag jag bara sminkade mig lite lätt, borstade håret och satte på mig klasströjan inför skolan.. eller, ioförsig.. nu för tiden orkar jag aldrig lägga ner tid på att fixa mig inför en skoldag. Man har så mycket annat i tankarna nu för tiden, hur jag ser ut i skolan kan vi snacka om en annan dag för det känns för mig FETT ointressant nu för tiden. Känner ni samma nu nån måndag innan sommarlovet? 

Iallafall, efter en seg skoldag så väntar stallet som vanligt. Idag väntas skrittjobb för Mr.S, men idag sätter jag på sadeln. Hehe. Jag hoppas att han är lite lösgjord åtminstone efter gårdagens longeringspass då Snobben höjde ryggen rejält och verkligen släppte efter, hoppashoppas. Philip och syrran följer med såklart, så han får sig en skritt-tur han också. Det är så himla viktigt tycker jag, att man alltid försöker att aktivera & motionera sina hästar. Och variation - woooh, viktigt om NÅT. Mina hästar ska ridas ut minst 3 gånger i veckan, punkt. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag orkar nästan aldrig sminka mig på morgonen och tar alltid på mig några lätta kläder!

2015-05-05 @ 21:12:32
URL: http://linastrom.horseworld.se
Postat av: Anonym kille

Så söt, gulligt leende :)

2015-05-21 @ 23:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback