En bra vecka att se fram emot!

Publicerat 2015-05-11 kl. 16:07:30 av Isabel Håkansson
Måndag: Skola, hoppträning efteråt. 
 
Tisdag: Skola, rida ut Snobben barbacka, träna hemma på kvällen. 
 
Onsdag: Skola, promenera Snobben och sen pw/intervall träning runt dammarna på kvällen.
 
Torsdag: Sovmorgon, trimma dressyr på Snobben, hitta på nåt med kompisar på kvällen.
 
Fredag: Sovmorgon, longera Snobben, hitta på nåt med kompisar på kvällen.
 
Lördag: Upp tidigt och ta en pw, rida ut Snobben, hitta på nåt med kompisar på kvällen.
 
Söndag: Oklart. 

Jag har precis som varje vecka ett litet schema över hästarnas träning och nu även min egna. Jag måste lite smått komma igång med min träning för som jag lever & äter just nu är allt annat än okej. Jag ligger aldrig hemma i sängen en hel dag, det finns inte på min världskarta. Jag rör mig mycket och det underlättar såå mycket att hålla igång kroppen på annat sätt än att "bara" rida. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback