En bra ridtur som slutade sisådär..

Publicerat 2015-05-12 kl. 21:48:53 av Isabel Håkansson
Idag red jag och syrran ut i blåst & regn. Jag trodde att Snobben skulle vara GALEN, med tanke på att han hatar blåst och han hatar regn ännu mer. Men han var så himla snäll och lugn, blev så himla stolt och öste beröm och klappar över honom. Väldigt pigg var han, trippade på stället ibland och ruskade med huvudet som han gör när han vill iväg. Men höll sig i skinnet gjorde han, ända tills... 
 
... vi kommit tillbaka till stallet. Då började han kasta sig bakåt och vara jättespänd, vilket såklart var jättetrist att få som avslut på ett jättemysigt ridpass. Som tur är så är vår promenad flyttad tills på fredag = jag kan ta revanch redan imorgon! Vår hovslagare som skulle verka hästarna imorgon har nämligen bytt dag. Så, imorgon blir det en lång uteritt med en massa galopp för min lilla piggelin Snobb. Efteråt blir det massage och så ska jag ut och beta honom i 10 minuter. Min prins förtjänar bara det bästa ♥
Mitt liv, min bästakompis & jordklotsfavorit. Det är SINNES vad jag älskar honom. Jag kommer att finnas där för honom alltid och alltid, varesig det är klockan 4 på morgonen eller 12 på natten. Allt för honom. 
Publicerat i Snobbens ridbok,

Kommentarer
Postat av: Emilia Jansson

Vilken fin bild på er!

2015-05-13 @ 15:54:19
URL: http://eryttaren.horseworld.se/
Postat av: Jonna

Finisar <33

2015-05-13 @ 21:22:40
URL: http://hippiesarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback