Dagens to do's:

Publicerat 2015-05-04 kl. 07:04:00 av Isabel Håkansson
♥ Gå i skolan från 08:10-14:15? 
 
♥ Gå hem, käka mellis & invänta syrran. 
 
♥ Åka till stallet. 
 
♥ Rida ut Snobben en lång runda, skritt, trav och galopp. 
 
♥ Massera igenom mr.S ordentligt och stretcha bogparti. 
 
♥ Duscha, blogga, äta.
 
♥ Sooova. 


En simpel måndag i mitt liv, helt enkelt. Vad skoldagen har att erbjuda återstår att se, men som jag känner just nu så är jag taggad på veckan & vad den har att erbjuda. Jag har absolut ingenting planerat, så jag får ta allting som det kommer helt enkelt. Nånting jag vet iallafall är att Snobben ska hållas igång ordentligt och att vi ska anmäla oss till årets första p&j nångång under veckans gång, hihi. 
 Mitt liv. Jag startar dagen genom att kolla bilder på det som betyder mestmestmest för mig, mina hästar, mina kompisar och så självklart nånting som inte är med på någon bild - min familj. Nu ska jag ha en bra dag i skolan där jag är omgiven av kompisar, sedan ska jag ut till stallet och njuta av några timmar där ihop med mina älskade ponnys och så avslutar jag kvällen hemma med mami och syrran. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback