5 frågor & 5 ärliga svar.

Publicerat 2015-05-06 kl. 13:25:00 av Isabel Håkansson
Frågor från Lovisa
 
 Vad tycker du är viktigast för hästen - hoppning eller dressyr? Bra fråga, hm... Nej, driver. Dressyr alla dagar i veckan. Dressyren är nyckeln till framgång i hoppningen och otroligt viktig. Alltså, snäll och mjuk dressyr utan kandarbett, sporrar och dressyrspön. Just plain & simple dressyr där man arbetar ihop med sin häst, det är viktigt. 
 
Hur gör du för att hinna med bloggen? Har du någon speciell dag då du fixar inlägg eller hur tänker du? Jag har som allra mest idéer på kvällar & nätter. Så på helgerna (om jag är hemma) så skriver jag så att tangentbordet glöder om kvällarna vill jag lova, haha. Annars så försöker jag blogga så fort jag har tid, det är trots allt väldigt roligt och nånting jag alltid försöker att få tid till. Hinner jag inte sätta mig vid datorn så försöker jag skriva ihop nåt litet ifrån mobilen. 
 
Dina bästa planeringstips? Att varje söndag sätta sig ned med sin almenacka & en penna, skriva ner saker man måste komma ihåg att göra, prov, hästens ridschema och annat som ska planeras in. Det är väl egentligen mitt absolut bästa och främsta tips!
 
Frågor från Mickis
 
Har du valt vad du vill gå på gymnasiet? Japp. Ekonomi med inriktning juridik.
 
Bo i Sverige eller annat valfritt land? Just nu, bo i Sverige. I framtiden, utomlands utan tvekan. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback