Mitten av veckan är kommen // trött.

Publicerat 2015-03-18 kl. 07:10:00 av Isabel Håkansson
Godmorgon! Pigga & glada? Huh, not me. Visserligen är jag rätt glad, men trött som få. Inte alls taggad på en skoldag om jag ska vara ärlig, meeeen det är väl bara att kämpa på I guess. En skoldag ska alltså pluggas igenom och sedan ska jag hem för att trimma Snobben över bommar barbacka och sedan köra Philip en vända med syrran. Jag har aldrig, under dem 3 år jag haft Snobben, ridit över bommar/hoppat med Snobben när jag ridit barbacka? Konstigt egentligen, då jag ändå rider barbacka iallafall ettpar gånger i månaden och Snobben är väldigt snäll att rida barbacka på..
 
Jag slutar så tidigt som 14:00 idag, så jag beräknar att vara klar i stallet runt klockan 18 ikväll. Så skönt att komma hem tidigt och plötsligt få en massa tid över för annat! Jag ska skämma bort mig själv lite med en halvtimmes träning följt av en lång dusch med hårinpackning och en lermask för ansiktet. Okej, onsdag it is. Ingen mer tid framför datorn, frukosten väntar. Over and out.
Räta upp dig, upp med händerna, fram med skänkeln en aning och vinkla inte utåt med tårna... Isabel.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback