Trött, tröttare, tröttast - jag.

Publicerat 2015-03-05 kl. 21:25:42 av Isabel Håkansson
ZZZzzZZZzzZzz.. Seriöst, hur trött är det egentligen tillåtet att vara? Shit, ögonen går i kors och jag är håller allvarligt talat på att somna sittandes på min datorstol, haha. Dagen har varit bra, skoldagen var inget att hänga i julgranen precis & fick mig att tänka efter - jämnställdhet, vad är det? Egentligen? Så orättvist hur vissa så lätt kommer undan dåliga saker dem gjort, medans andra får sota för ett litet misstag man dessutom bett hundra gånger om ursäkt för. SUCK. Aja, ingenting jag tänker gå in på mer här, past is past. 
 
Snobben fick vila idag, så imorgon ska jag snabba mig hem snabbt som sjutton efter skolan för att longera Snobben i 15-20 minuter med inspänning. Mycket longering nu, men jag har bråttom imorgon och då ser jag longering som en bra snabb-motion för min lilla racerponny. Jag ska nämligen hem till en tjejkompis imorgon eftermiddag på "spa-kväll", vilket kommer bli sååå mysigt. En massa goa tjejer som ska samlas och käka, umgås och bada jacuzzi. 
 
Men okej, tillbaka till verkligheten. Jag är dödstrött och ska därför bara hoppa in i duschen för en snabb-dusch innan jag hoppar i min pyjamas, flätar ihop håret och går och lägger mig. Fredag imorgon vilket även betyder att vi har vår längsta skoldag.. men vafasen, det är fredag. Vad kan gå fel då? Tack för grym statistik dem senaste dagarna, imorgon kan ni räkna med mer aktivitet här inne. PUSS. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback