Tisdag - here we go.

Publicerat 2015-03-03 kl. 07:00:00 av Isabel Håkansson
Skolveckan rullar på, jag klarade mig igenom måndan och ska bannemig klara mig igenom tisdan också! Idag har jag ännu lite mer komplitterings-arbete att göra, så det ska jag fixa och sedan ska mer plugg betas av. Dem nationellaproven avlöser varann och det flyter på bra, tycker jag. Skolan känns så mycket bättre när man omges av bra personer och har bra lärare. Så tacksam för det. 
 
Dagens to do: 
♥ Gå i skolan. 
♥ Gå hem snabbt, käka och gå till bussen. 
♥ Åka till stallet. 
♥ Rida ut Snobben + fixa stallet och smörja utrustning. 
♥ Plugga, duscha och blogga. 
♥ Se på gossipgirl och slutligen, sova. 
 
Same old, same old. Det är såhär mina dagar brukar se ut, mitt liv kretsar kring en och samma plan skolvecka ut och skolvecka in. Och till alla er som frågar hur jag får allt att gå ihop - watch and learn. Det gäller att planera och prioritera, älska det man gör och gilla pressen. Helt enkelt. Jag älskar att ha saker att göra, jag bli uttråkad och rastlös annars. Så vad säger ni, dags att gå och få lite frukost i magen eller? Vi hörs senare, ha en grym tisdag! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Fina fina du! <3

2015-03-03 @ 08:11:49
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/
Postat av: Stinaaaalaaarssooooon

Du är så duktig :):)

2015-03-03 @ 10:03:00
Postat av: Theresia

Åh vilken fin header du har!!

2015-03-03 @ 10:35:48
URL: http://sandahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback