Några bortglömda frågor...

Publicerat 2015-03-14 kl. 13:12:15 av Isabel Håkansson
Det var ettpar frågor som jag helt och hållet missade när jag spelade in min frågestunds-video, så jag tar upp dem skriftligt i ett inlägg nu istället. Hoppas det är okej!
Vem hade snobben innan dig?
Två systrar som heter Matilda & Malva.
 
Bloggar du från mobilen?
Det förekommer ibland, ja. Mina blogg består dock till 95% av dator-inlägg.
 

Köper du begagnat?
Alltså, nej. Det enda jag köpt som är begagnat är Snobbens sadel, vilket var himla tur! Vi skulle ta ut sadelprovare, men hittade som tur var en begagnad sadel. Det blev betydligt lättsammare och billigare om inte annat, haha.

 

Är det dyrt att ha häst? Funderar på att skaffa men har inte så himla bra med pengar. Hur mycket ungefär per månad?
To be honest, JA. Det är dyrt att ha häst och hästsporten överlag är en pengarsport.. tyvärr. Varje månad är det ju stallhyra, sen utöver det så ska man köpa mat till hästen, betala skoningar, raspning av tänder, vaccinationer, avmaskning, sen om hästen blir sjuk så måste man ju till veterinär vilket även det är rätt dyrt. Ettpar tusenlappar i månaden, mer eller mindre, skulle jag säga. 

Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback