Mysfrukost

Publicerat 2015-03-28 kl. 11:13:32 av Isabel Håkansson
Efter en god frukost bestående av apelsin-juice, frallor, yoghurt och flingor så sitter vi samlade i vardagsrummet, mätta & belåtna. Snart ska vi börja fixa oss för att sedan åka in till stan där vi ska kolla i lite butiker och käka lunch innan vi drar oss vidare. Jag är så jäkla glad, alltså.... GODMORGON! ♥

Här har vi alla dagens planer, upp-punktade:

• Sminka & fixa oss.
• Bli upphämtade av pappa och dra in mot stan.
• Shoppa och luncha.
• Hem.
• Prova lite frisyrer osv på Madde.
• Duscha och förbereda oss för en tidig kväll.
• Sooova.
 
Vi hörs senare, right? Ikväll får ni lite läges-uppdatering om hästarna också, Sanna lovade att skicka en liten rapport om hur ridningen gått samt lite bilder på mina favvo-killar. Det blir bra. Nu tickar klockan och jag måste inta min position framför en spegel för att makea mig lite. Later bloggers! Ha en grym dag.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback