Min youtube-kanal, göra videos eller inte?

Publicerat 2015-03-21 kl. 12:31:00 av Isabel Håkansson
Såhär ser min youtube-kanal ut, och ja.. jag har bara 2 prenumeranter. Haha. Min fråga är hur som helst, borde jag börja göra videos eller inte? Jag vet att youtube är en större plattform än vad blogg.se är och en youtube-kanal tar oftast fart mycket snabbare än vad en blogg gör. Dessutom, så är det väldigt roligt att både göra och redigera videos, och inte minst för er läsare att kolla på? Det enda som får mig att tvivla är... 
 
♥ Skulle NI vilja att jag började göra videos? Inte bara om hästar utan simpla videobloggar och annat? 
 
♥ Jag är sjuuukt osäker framför kameran. Notera SJUKT osäker. Jag vet inte varför, men så fort jag klickar på "start" knappen så stelnar jag till och är inte mig själv för fem öre. 

Dem 2 punkterna får mig tvivla, riktigt mycket. Det skulle vara jätte roligt att hålla på med youtube, MEN kommer det inte annat uppskattas av nånannan än mig själv så känns det inte riktigt värt det. Det är ändå många timmar man lägger ner, och det vet jag tack vare att jag är väldigt aktiv på min syrras youtube-kanal, hjälper henne med sponsorer, redigering av videos osv. Hennes kanal har faktiskt över 1000 prenumeranter! 
 
 Så, hörni, vad tycker ni? Ska jag börja lägga upp videos på youtube? Kommententarsfältet är ERT. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Anonym

börja göra videos. det skulle vara jättekul!

2015-03-21 @ 19:51:09
Postat av: Emilia

Det skulle va fett!

2015-03-22 @ 11:31:01
URL: http://emiliaa.blogg.se
Postat av: Nelly

Älskar att kolla på youtube och tycker verkligen att du ska börja! ;)

2015-03-22 @ 15:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback