Mensvärk = hell on earth.

Publicerat 2015-03-10 kl. 17:03:00 av Isabel Håkansson
Idag har jag inte fått ett nånting alls gjort, eller jo, en SO-uppgift där jag skulle analysera och sammanfatta vad skillnaden mellan ett rikt och ett fattigt land är. Annars - inget. Bara legat i min säng och låtit min lista över lugna låtar gått på repeat. Mensvärk som medför ryggsmärta och illa mående, det är sååå hemskt. Har haft så ett fåtal gånger förut, att knapra ipren, dricka vatten och försöka sova bort smärtan är det enda man kan göra. Alltså, varken skola eller stall idag. TACK FÖR DEN, verkligen. 
 
Jag mår lite bättre nu iallafall & kände att jag kunde resa mig upp, gå en meter och slå på datorn för första gången idag, so.. here I am. Eftermiddan kommer bestå av lite plugg där jag ska finslipa en powerpoint som ska redovisas på torsdag. Jag vill alltid ha alla projekt-arbeten på min Ipad om man jobbar i grupp inom skolarbeten, ni vet, som den perfektionist jag är så vill jag att allt ser snyggt ut ;) Hihi. Så det står som prio nummer ett på min lista. Sedan ska jag lägga lite tid åt mig själv senare ikväll, ånga ansiktet och lägga på en facemask. Jag har sagt det många gånger förut, min hy är sååå dålig. Buhu. 
 
Rid era hästar extra noggrant idag, visa er tacksamhet över just dem är dem och uppskatta era hästar, kompisar och föräldrar mycket, mycket just idag ♥♥ OBS, håll utkik på bloggen ikväll, då kommer svaren från frågestunden upp - i videoform. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback