Just me, me, me

Publicerat 2015-03-25 kl. 21:50:00 av Isabel Håkansson
Det är så himla viktigt att man älskar & tror på sig själv. Och även om jag kanske inte är den bästa personen att säga det, då jag alltför ofta tvivlar på mig själv och finner fel på mitt utséende så vill jag bara säga att - det ÄR ballt med bra självförtroende, så länge man fortfarande kan se sina egna brister. Stöt inte bort allting positivt ni får höra eller tänker om er själva, var stolta över det istället. En bra självkänsla och ett bra självförtroende kommer vara nånting ni kan dra nytta av i livet, jag lovar. ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Peppande och grymma du! <3

2015-03-26 @ 13:46:50
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback