Heeelt, fullkomligt slut.

Publicerat 2015-03-30 kl. 18:05:03 av Isabel Håkansson
Det känns inte som om jag är vaken, snarare som att jag drömt mig igenom denhär dagen. Kommer inte ihåg vad jag gjort knappt, kommer bara ihåg att jag har varit väldigt trött. Haha. Sammanlagt den här helgen så har jag sovit 6 timmar, det är inte så jätte bra.. Så, idag är jag trött som tusan. Gårdagen, eller rättare sagt, idoldagen, bestod av en väntan på 15 timmar. Väntan, väntan, väntan. Som tur är så var alla relativt positiva hela dagen & vi hängde ihop med två killar som också skulle sjunga. Det gjorde allting så mycket roligare! 
 
Idag efter skolan så åkte jag snabbt till stallet, mockade och putsade på min lergris till ponny och gjorde honom fin. Jag hann tyvärr inte motionera honom idag då jag ska iväg om nån timme. Ledig ifrån skolan imorgon och vad jag ska göra är en ren och skär hemlighet. Men det känns bra i hjärtat iallafall, att jag fått pussa lite på mina favorit ponny-killar och fått andats lite stall innan jag ännu en gång ska iväg. 
 
Jag hinner inte skriva så mycket mer nu, men dator kommer att finnas tillgängligt för mig ikväll - så då kan ni räkna med uppdate! Så länge får ni nöja er med lite bilder ifrån min grymma helg samt idag ↓
Måste passa på att tacka er för att ni är så himla grymma och kikar in här trots att uppdateringen suger och mitt liv just nu går i en rasfart vilket gör att jag knappt hinner granska igenom texterna som kommer upp här. Jag kommer gottgöra er 100x om, jag lovar. Puss ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback