Här står vi, just nu, idag.

Publicerat 2015-03-02 kl. 21:32:06 av Isabel Håkansson
Idag tog jag revanch efter gårdagens snöstorm och tog ut Snobben i paddocken och fullföljde gårdagens plan. Snobben var lagom pigg när jag longerade honom, men desto piggare när jag hoppade upp & red.. haha. Han brallade iväg med mig två gånger, men efter att ha ridit på volten en stund efter det så lugnade han ner sig och i slutet av ridpasset slappnade han av och sökte sig ner i en egen, låg, bekväm form på helt långa tyglar. 
 
Jag har klippt ihop en liten film för att visa er vart jag & Snobben är och vart vi står, just idag. Och förresten, jag tänkte börja lite smått med youtube! Blanda både vardagsklipp med lite stall och-ridvideos. SÅ HIMLA KUL! Jag har funderat på det länge och nu tycker jag det är dags, på riktigt. Så in och prenumerera på min kanal, hihi! 

Obs, kom ihåg att klicka på kugg-hjulet längst ner i hörnet på högersida och sätt på högsta kvalité. Det gör hela videon så mycket bättre! 
Publicerat i Snobbens ridbok, Videos,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback