Goooodmorgon!

Publicerat 2015-03-05 kl. 06:22:00 av Isabel Håkansson
Dan före torsdan, yesyes. Jag är uppe tidigt och ska försöka hinna med att fixa håret lite extra idag innan skolan, så tråkigt med bara plattat hår eller uppsatt tycker jag.. Så jag ska försöka hinna locka det, dock tvivlar jag på att jag hinner det med tanke på hur tjockt mitt hår är.. hm. Hur som helst, jag är taggad på dagen och är ännu en dag hästledig då mamma åker bort och därmed inte kan hämta mig och syrran ifrån stallet, som tur är så vet jag att hästarna har det bra med Sanna som tar så väl hand om mina små prinsar! 
 
Hörs later on, klockan tickar. Ni vet, det gamla vanliga som jag brukar skriva - vi hörs här inne senare. Puss. 
Oldie but goldie. Seriöst, jag ser mig aldrig mätt på denna underbart vackra varelse. Jag är beredd att göra allt & lite till för honom, och för att han ska ha det bäst. Min finaste, bästaste bästishäst. I helgen blir det trim,trim,trim och en massa tid där vi tar igen dem här dagarna utan varandra. Saknar honom alldeles för mycket, redan.. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emelie

Godmorgon själv! Vilken fin header du har!

2015-03-05 @ 12:41:02
URL: http://mliandersson.se
Postat av: Emilia Jansson

Jag har också tjockt hår, det tar ca 1h om jag ska locka håret.. Jag brukar sova med flätor :)
Väldigt fin bild!

2015-03-05 @ 18:04:42
URL: http://eryttaren.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback