Godmorgon vinterland...

Publicerat 2015-03-21 kl. 09:06:12 av Isabel Håkansson
Just nu... alltså, ser ni snön utanför fönstret? BUHU. Vill. inte. gå. ut. nu. Mina älsklingshundar får vara med på ett litet hörn också. Just för att dem också satt i köket och ville vara med på kort ♥

Godmorgon! Usch, blä & fy. Jag finner inga ord för hur mycket jag hatar snö, på riktigt. Sure, om det snöar litegrann på vitrarna så tycker jag det blir till en mysfaktor och dessutom är det väldigt roligt att pulsa i snö. MEN, när det snöar i slutet på mars efter underbara veckor med solsken så känner jag bara... nej. Nej, nej, nej. Förhoppningsvis är den borta i början av veckan igen iallafall, hoppas jag. 
 
Jag som hade planerat att rida Snobben, ut och tömköra Philip och eventuellt rida Kaxig också- hell nah. Jag rider Snobben och motionerar Philip i form av en snabb joggingrunda och sen håller jag mig inne i stallet för att pyssla och fixa därinne istället. Jag brukar inte vara kräsen, men när det snöar och blåser så är det inte speciellt roligt, liksom.. Vi hörs senare, tidsinställda inlägg ska skrivas ihop nu på morgonen! Watch out bloggers. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback