Friday, lovely friday

Publicerat 2015-03-20 kl. 20:00:43 av Isabel Håkansson
ÄNTLIGEN, helgen står framför oss & jag älskar känslan av ledighet. Men, på nåt konstigt men samtidigt härligt vis så känner jag att jag inte har några problem med skolan som den är just nu med alla underbara människor man får spendera dagarna med tack vare inget mindre än - skolan. Så.. det känns rätt okej just nu, faktiskt! Ikväll ska jag lägga mig sent och imorgonbitti ta en lååång sovmorgon, för att jag kan och behöver det om nåt. 
 
Idag slog snön till igen och just nu ligger det ett tunt täcke av kramsnö på backen, förhoppningsvis är det borta imorgon när jag vaknar.. jag som var och är sååå trött på vintern nu. Snöblask och oväder får mig att vilja spy, for real. Så, med tanke på den lilla "snöstormen" som var idag så fick hästarna vila, Snobben blir bara allmänt stressad och spänd när det snöar och blåser ute. Man får liksom ändå inte ut nånting utav ridpassen då. Så, det blev lite mys och rykt istället för båda ponnysarna! 
 
Waaah, jag känner att min bloggmotivation verkligen nått botten nu med tanke på allt som händer runt omkring. Bloggen hamnar längst ner på prioriterings-listan & känns inte lika viktigt som allt annat, just nu. Men jag ska försöka hålla bloggen i rullning så gott jag kan.. promise. 
Får se om jag rider honom i helgen också, förhoppningsvis så!! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback