Finalen av melodifestivalen..

Publicerat 2015-03-14 kl. 20:04:00 av Isabel Håkansson
Jag erkänner, i år har jag inte alls varit insatt i melodifestivalen. Melodifestivalen enligt mig har blivit sååå dålig, med låtar som känns oseriösa och programet är inte av samma kvalité som det en gång varit. Men finalen vill jag se iallafall, det känns som ett litet måste för mig varje år. Jag vet dock inte riktigt vilka som står i finalen, vad jag vet är att Viktor & Samir är med iallafall... hihi. Så, nu blir det tv-tittande i ettpar timmar ihop med mamma och lite glass. Puss ♥
 
Hmmm.. Ingen låt man vill ska få representera Sverige i Eurovision-contest kanske, men en svängig och energisprudlande låt! Man blir glad av den, liksom.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Jag tycker också mello har blivit sämre men jag tycker bästa låten vann i år i alla fall.

2015-03-15 @ 08:30:45
URL: http://malinkalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback