En välbehövlig myskväll för mig själv ♥

Publicerat 2015-03-26 kl. 19:30:06 av Isabel Håkansson
Vet ni vad jag har gjort ikväll? Tränat, tagit en lång dusch, oljat in hårtopparna med en fuktgivande och förebyggande olja och smörjt in hela kroppen med bodylotion, promenerat med hundarna iklädd i mina gosiga uggs medan jag lyssnat på en massa lugna men ändå peppande låtar. En riktig myskväll har det vart och ännu är den inte över! Nu ska jag slå på ett avsnitt av pll och sedan ska jag kolla på ettpar gossipgirl avsnitt, tända en massa ljus och dricka smoothie.
 
Välbehövligt? Oh, ja. Hur ofta hinner jag med sånt här i mitt vanligtvis stressfulla och fullproppade liv? Aldrig, typ. Lite uppladdning inför helgen och en liten myskväll för mig själv satt rätt perfekt en torsdag som denna ♥ 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Det är du verkligen värd! <3

Sådan tid är ju så viktig, men ändå hinns det nästintill aldrig med i vardagen. Däremot är jag inte speciellt bra på att prioritera det.. ;)

2015-03-26 @ 19:33:03
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback