En hästig söndag väntas!

Publicerat 2015-03-15 kl. 09:44:31 av Isabel Håkansson
Morning bloggers! Hur mår ni? Jag mår toppenbra! Idag kommer Sara, Ida, Madde och Sandra hem till mig och vi ska rida litegrann tänkte jag! Så jag har fixat hästar åt allihopa + en häst åt mig själv som jag ska rida (Snobben blir rätt stressad i större grupper så det är inget jag vill utsätta honom för). Dem kommer runt 3 men jag ska ut till stallet om några minuter för att mocka lite boxar, packa höpåsar och promenera Snobben & Philip. Så det kommer bli en lång, men väldigt rolig dag för mig idag! 
 
I skrivande stund sitter jag i mina rosa mjukisshorts och äter fil med müsli, så gott och mättande.. precis vad man behöver innan en stalldag hehe. Kameran är nerpackad och allt är klart, så nu tycker jag att vi tar och kickar igång den här dagen! Mobilen är full-laddad och bloggen kommer att uppdateras med ett eller två live-uppdateringar under dagen, låter det bra? Sen står ett tidsinställt redo att publiceras runt 13 bläcket också ;) 
 
Ha en grym dag, rid era hästar noggrannt och gör lite extra mysigt åt dem en söndag som denna. Puss ♥
"Toes up. Heels down. Shoulders back. Chin up. Eyes forward. Sit. Breathe. Think. Ride." 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback