En bra, men väldigt långdragen skoldag.

Publicerat 2015-03-26 kl. 16:39:41 av Isabel Håkansson
Hej på er! Dagen har varit väldigt bra, men också skapligt seg. Jag gillar alla människor i skolan så galet mycket, dem gör helt klart mina skoldagar till nånting roligt & jag SER FRAM emot att gå till skolan efter lov och helger tack vare dem. Tanken och vetskapen om att vi slutar nian och alla går skilda vägar om 2,5 månad får mig att vilja gråta, for real. 3 år kan låta lite, men shit alltså.. 
 
Hur som helst, matlagningsprovet idag tror jag gick bra! Jag jobbade ihop med en annan kille ur klassen, och det kändes bra och maten blev god. Så jag antar att det är ett gott tecken, haha. Annars flöt skoldagen på rätt bra, men kändes dessvärre väldigt seg med tanke på hur trött jag var. Men jag överlevde det också, weho. Efter skolan catchade jag upp med Linn lite och snackade ikapp, åt och kollade på kläder. Hon är så himla bra ♥♥
 
Idag är jag stall-ledig med tanke på att mamma är borta och jag då inte har någon skjuts hem.. Sanna skrev att hon skulle ta sig en uteritt med Mr.S idag, så jag hoppas att herrn behagar att sköta sig i den här blåsten. Men det tror jag, med tanke på gårdagens ridpass så borde han vara någorlunda lugn iallafall, igår blev det ett riktigt trimpass! Och sen imorgon så åker jag till Stockholm, så jag kommer inte träffa mina små hjärtan förrän på måndag igen. Saknar dem redan, massor. Mina älsklingar, jag älskar dem obeskrivligt!! Tur dem har Sanna som tar hand om dem så bra, det är dem minst sagt värda. 
Drömponny.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback