Dagen som varit.

Publicerat 2015-03-03 kl. 22:01:09 av Isabel Håkansson
Hej på er! Jag är så himla lycklig, bloggen växer i en stadig takt och vi klättrar uppåt på listan hela tiden, Snobben är piggare än någonsin och Philip är lyckligare än lyckligast. Nu är det bara för mig att ta tag i skolan igen, jag har varit lite off där på senaste tiden om jag ska vara ärlig.. Men utan skol-motivation så går det inte för mig att plugga fullt ut så bra som jag egentligen kan, det går bra inte. 
 
Anyhow, Snobben reds ut en runda idag och Philip fick springa av sig lite energi i paddocken. Syrran är magsjuk så jag hade stallet för mig själv, riktigt skönt om ni frågar mig! Jag älskar att kunna göra precis vad jag vill med båda ponnysarna och fixa själv, göra vad jag tycker är allra bäst, liksom. Snobben var riktigt pigg, fick knappt stopp på honom när jag väl lät honom galoppera.. Men jag låter honom vara lite springig, så länge han bara springer och inte bockar eller gör annat med mig på ryggen så är jag nöjd! Livet med ponny på våren, alltså... 
 
Nu ska jag, äntligen efter en lång dag, få bädda ner mig i sängen med några välförtjänta avsnitt av gossip-girl. Jag älskar den serien och är princip kär i varenda kille därifrån mer eller mindre, haha. Så, nu ska jag gå och mixa ihop en god smoothie och sen titta gossip-girl kvällen ut. Vi hörs imorgon igen, gnight ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback