Dagen med stort D..

Publicerat 2015-03-29 kl. 06:20:00 av Isabel Håkansson
     
Godmorgon! Behöver jag skriva hur trött jag är? 05:30 klev vi upp, men med tanke på att man ställde om till sommartid inatt så är det likasom att vi klev upp 04:30 (!!!). Jag är galet trött, men samtidigt väldigt taggad på dagen. Tråkigt nog kommer jag troligtvis inte att kunna uppdatera er nånting under dagen då jag gissar på att det kommer vara skapligt dålig teckning med tanke på alla människor. Vi har läst runt mycket, och vanligast är att man köar i över 12 timmar under audition-dagen. Så, det är vad vi har att se fram emot idag. 12 timmar i en kö, woop woop.
 
Den här helgen har verkligen flugit iväg, och vi har haft så himla mysigt. God mat, lite shopping och en massa tid då vi bara umgåtts, snackat och skrattat. Sen en väldigt rolig sak som hänt den här helgen, var att Madde igår när vi vandrade längst drottning gatan, stannade och intog plats bredvid en gatumusiker för att hjälpa honom dra in mer pengar. Han hade en trasig jacka och var jätteduktig på att sjunga, men ingen gav honom den uppmärksamhet han förtjänade. Så fort Madde och han började sjunga ihop dock så flockades folk kring dem och filmade, ville knäppa kort ihop med dem och gav honom pengar. Dem var så himla duktiga ihop!
 
Hur som helst, klockan tickar och om 10 minuter kommer pappa stå på parkeringen redo att hämta upp oss. Så, jag ska gå och hjälpa till att packa matsäckar ihop med dem andra. En lååång dag väntas, men det ska bli väldigt roligt. Förhoppningsvis kommer det upp nånting här senare, men om inte - så hörs vi imorgon igen.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback