5 allmänna "visste ni att..?"

Publicerat 2015-03-30 kl. 19:32:00 av Isabel Håkansson
1. Att "Jordskott" som går nu, varje måndag, är inspelad i Sala där jag bor? Jag känner igen platserna så mycket i filmen, det är knappt att jag kan ta den seriöst.. haha..
 
2. Jag har valt en samhälls-linje att gå i gymnasiet, men ska byta till en Ekonomi-linje? 
 
3. Snobben har varit en ridskolehäst en gång i tiden? Dessvärre passade han inte jättebra som det, så han fick flytta ganska snabbt. Han är mer en enmans-ponny om jag får säga det själv! 
 
4. Jag har klippt min "babylugg" och håller nu på, efter två år av klippning utav den, att spara ut den? Det är av den anledningen som jag för det mesta har uppsatt, så att jag kan spraya upp babyluggen. 
 
5. Jag är född i Stockholm men även har bott i Norrland på en stor gård? Kontraster mina vänner, STORA kontraster..
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men vad roligt, jag och mamma är helt besatta av serien Jordskott. Satt i 2 timmar och kollade idag istället för att städa, vi fastnar lite ;)

2015-03-30 @ 21:31:08
URL: http://www.jennymattssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback