Yesterday's.

Publicerat 2015-06-07 kl. 09:49:00 av Isabel Håkansson
Igår så red jag och syrran ut på en jättemysig kvällsritt. Snobben var väldigt mycket på tårna & trippade fram pågrund av blåsten. Väldigt fin & lydig dock och lyssnade på varenda liten förhållning. Klapp och beröm på min fina guldponny som är så otroligt fin just nu! Jag måste verkligen försöka fixa lite bilder och filmer så att ni får ta del av våra ridpass nu för tiden. Vi har utvecklats mycket nu på kort tid, verkligen. Idag ska Snobben hoppas lite är tanken, enkelhinder på 60-70-80cm och leka över. Bara ha kul och trimma lite! 
 
Blogg-statistiken går spikrakt nedåt just nu... Så dåligt statistik som jag haft dem senaste två dagarna har jag aldrig någonsin i hela mitt liv haft. Responsen ifrån er läsare är lika med 0 och bloggen känns DÖD. Jag vet inte... men motivationen till att skriva inlägg och fota bilder är rätt liten just nu... Aja, nu blir det ettpar timmar i stallet och så får vi se vad som händer efter det. Helt enkelt. 
Publicerat i Snobbens ridbok,

Kommentarer
Postat av: Emilia Jansson

Det är så roligt när det går bra, njuuuuuut! :D

2015-06-07 @ 14:00:37
URL: http://eryttaren.horseworld.se/
Postat av: Malva

Så fin han har blivit! Kul att se honom så glad och höra att han mår bra!

Svar: Åh tack! Han är världens gladaste och bästa lilla filur!
isabelhakansson.blogg.se

2015-06-07 @ 15:07:57
Postat av: Lovisa Magnusson

Jag håller med om det där sista. Ibland är det i princip dött i kommentarsfälten på min blogg, vilket gör att jag automatiskt blir ganska omotiverad. Men många verkar tänka "kommenterar bara de som ger något tillbaka/svarar eller kikar in på min blogg". Jag brukar dock kika in på de bloggarna som kommenterat min blogg och lämna några kommentarer tillbaka :)

Hoppas din motivation kommer tillbaka. Din blogg är iallafall en stor favorit hos mig, så självklart känns det tråkigt att du är omotiverad :(

2015-06-07 @ 16:09:39
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback