Tuesday.

Publicerat 2015-06-16 kl. 10:40:26 av Isabel Håkansson
Godmorgon! Tyckte det var högtid för mig att logga in här & skriva godmorgon nu efter ettpar dagars dålig bloggningar och frånvarande. Det är dag 2 i Stockholm för mig idag och likt varje gång jag sätter ner foten på Stockholms-gator så fylls jag av en sån inspiration. Jag skulle kunna sitta en hel dag och kolla ut över Stockholm. Det händer så mycket här, hela tiden. Inte en lugn stund. Men... jag älskar det med allt var det innebär! Stockholm i mitt hjärta, for real.
 
Snobben dem senaste dagarna har gått bra, han sköter sig och är väldigt fin i kroppen! Mjuk som smör att rida och har en grym kondition, ingenting att klaga på ifrån hans sida. Dock tycker jag verkligen att det är nåt glapp i min ridning... när jag kollar på filmer så verkligen ser jag hur jag hela tiden tappar kontakten med tyglarna mer och mer för vartenda steg som går. Skritten är jättebra, där sitter allt som en smäck. Men i traven - hallo? I sommar blir det träning, träning, träning för att få allting att sitta som det ska.
 
Annars då? Idag är det jobb för mig som gäller. Det kan låta tråkigt, att jobba på sommarlovet, men jag ser faktiskt fram emot det! Jag har ett eget kontorsrum med en dator och får välja mina jobbtider helt själv, så jag ser inget att kunna klaga på ;) Vi hörs om nån timme eller två... måste snacka med er. Puss.
Publicerat i Allmänt, Snobbens ridbok,

Kommentarer
Postat av: Divorce your horse

Å så fin bilder!!!

Svar: Tack så mycket!
isabelhakansson.blogg.se

2015-06-16 @ 16:16:13
URL: http://divorceyourhorse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback