Trivs man att sitta tyst, do it. Men det gör inte jag.

Publicerat 2015-06-25 kl. 11:10:00 av Isabel Håkansson
 
Sv. Hur jag ska börja svara på den här frågan vet jag inte riktigt.. Men du har helt rätt, jag är en ganska bestämd person. Vet jag hur jag vill att saker och ting ska skötas eller vara, så ska dem vara och skötas så, PUNKT. Slut disskuterat. Folk i min omgivning reagerar inte speciellt mycket på det, vad jag vet. Dem flesta vet hur jag fungerar och att jag gärna tar saker och ting i egna händer ;). 
 
I grund och botten är jag en rätt blyg tjej, och för några år sen så var jag alltid tyst. Men nångång för nåt eller några år sen så orkade jag inte hålla tyst längre och i dagsläget är jag sällan den som håller tyst. Jag menar.. vem kommer att minnas någon som genom alla år varit någon som alltid stått tyst i ledet och gjort allt i sin makt för att inte sticka ut eller gjort sin röst hörd? 
 
Våga, våga, våga. Det är allt jag har att säga, puss. 
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback