Ta hand om mig själv-film-kväll!

Publicerat 2015-06-30 kl. 00:01:14 av Isabel Håkansson
3 bilder ifrån kvällen.. Jag fick hem ett paket ifrån Nelly idag, hmm... undrar vad det kan vara? ;) Ska visa upp innehållet här nån dag framöver! 

Hur som helst, hej! ♥ Det får bli en lite nattlig updatering nu, jag hade tänkt att blogga tidigare.. men mamma, jag & syrran såg på en film som slutade för cirka en halvtimme sen. Så jag har inte kunnat sätta mig ner och skriva förrän nu! Ikväll har jag tagit en efterlängtad lång dusch, haft hårinpackning, ångat ansiktet, haft facemask och noppat ögonbrynen. Naglarna ska fixas imorgon och sen är jag fräsch igen, hihi. 
 
Imorgon är klockan ställd tidigt och jag ska starta dagen i stallet. Köra Philip och jogga Snobben utomhus tänkte jag. Böja igenom honom ordentligt och skritta på i en rask takt så att bakbenen kommer in ordentligt under magen på honom. Sedan får vi se vad som händer efter det, catch up med kompisar blir det på ett eller annat sätt iallafall! Nu - sova. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Åh vad härligt, det är du värd! Spännande med paketet, släng gärna upp bilder på bloggen :D

2015-06-30 @ 14:27:29
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback