STRESS.

Publicerat 2015-06-03 kl. 14:58:00 av Isabel Håkansson
Stress, stress, stress. Jag har varit lugn & haft en jättebra och rolig skoldag, kommer hem och känner hur stressen börjar komma. Ikväll kommer kusinerna och innan dess ska jag ha hunnit med stallet och rida Snobben. WHAT?! Tänker jag. Aldrig att jag kommer hinna det.... dessvärre verkar det bara som att det är jag som är stressad - som vanligt. Jag förstår inte hur vissa människor kan vara så himla lugna, hela tiden? Jag blir helt sönderstressad när jag har en pressad tidsplan att följa. Vill hinna fixa allting noggrannt och pedantiskt hela tiden. 
 
Så, nu vet ni hur min eftermiddag kommer se ut. Stress, stress, stress. Jag hoppas att jag hinner rida Snobben så att han slipper vila idag, för han behöver verkligen röra på sig. Igår så kokade hans huvud över och så vill jag inte att det ska vara. Snobben behöver motioneras för att må 100% bra... Aja, vad ska ni göra idag? 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback