Sommarlovsmorgon ♥

Publicerat 2015-06-12 kl. 11:56:00 av Isabel Håkansson
Godmorgon! Kollar igenom bloggen & blir uppriktigt ledsen påriktigt när jag ser hur lite jag bloggat dem senaste dagarna, men men. Nu har jag gått ur grundskolan och är sååå redo för lite sommarlov. Gårdagen var jättebra och dagen idag kommer förhoppningsvis fortsätta i samma spår. Ska rida ut Snobben i det fina vädret och så får vi se därefter. Troligtvis blir det kompisar ikväll, hoppas!! 
 
Jag är så taggad på sommarlov nu, hörni.. Vet knappt vad jag ska skriva eller göra, vill bara ha kul och ta varenda dag precis som den kommer. Utan måsten, utan en massa planering. 
 En asful bild på mig men det bjuder jag på sisådär första sommarlovsdagen och allt ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Michelle Petersson

Hoppas du får ett riktigt gött sommarlov!! :D
Kram

Svar: Det ska jag & tack desamma! :D kraaam
isabelhakansson.blogg.se

2015-06-12 @ 23:05:50
URL: http://michellepetersson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback