Sommar-inspo & snack ❥

Publicerat 2015-06-02 kl. 07:50:00 av Isabel Håkansson
Brunbrända ben, trimpass tidigt på morgonen, galopp på stora fält, bada, vara ute alldeles för sent på nätterna, hänga med kompisar, sola, äta gott & leva life utanför skolans portar. Ni alla vad jag snackar om.. SOMMARLOV. Varje sommar har sin story, och jag är så spänd och förväntansfull för vad den här sommaren har att ge mig. Förra sommaren så skiljde sig mina föräldrar, Milla stod på sommarbete med sin sommarponny ute hos oss och vi hade superkul varenda dag med galna galopper och braiga ridpass i paddocken, provade på saker jag inte gjort förut och var både glad, ledsen, arg och ibland allt på samma gång. 

Sommaren 2015.... jag längtar efter dig. Sure, det är Juni nu, men med tanke på vädret som inte riktigt är 100% just nu så har jag inte alls samma feeling som jag hade förra året vid den här tidpunkten. Jag har inte ens badat ännu? Snart vänder det väl iallafall förhoppningsvis så att den här grymma, efterlängtade älsklingssommaren kan komma igång ordentligt. Det här sommarlovet ska jag leva för stunden varenda dag, pussa på mina hästar extra mycket, se till att Snobben håller sig i trim och fräschare än nånsin och kanske tar jag även hem en till häst? Det får framtiden utvisa. Nu.... - sova bort min hemska ögoninflammation.. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback