Sneakpeak...

Publicerat 2015-06-08 kl. 22:17:09 av Isabel Håkansson
Okej, jag ligger just nu i sängen med bruna ben. Det känns fräscht och skönt att ha lite färg på kroppen, bara sådär ;) Det enda negativa måste väl vara att jag nu måste vara försiktig när det kommer till tvättning av ansikte och kropp. Jag får inte skrubba och tvätta lika grundligt och mycket som innan. Men.. det är bara fram tills på torsdag - så jag håller ut. Förhoppningsvis.
 
Nu iallafall så ska jag sova lite inför den kommande morgondagen. Men innan det ska jag skriva klart ett inlägg som ska upp imorgon. Inlägget handlar om en sak om mig, som jag aldrig, ALDRIG talat offentligt om. Inlägget kommer att vara naket och ärligt. För... jag är trött på att dölja en såpass stor del av mig själv. Mer än så säger jag inte, inlägget kommer ut imorgon. Godnatt ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback